Apr 19, 2011

Makluman: Diharap semua Mahasiswa untuk bertenang...

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia.
C4U telah digemparkan pagi ini dengan masalah tidak dapat masuk ke applikasi permohonan Asrama UMP 2011/2012. Setelah itu, dengan inisiatif pihak CHEST untuk mendapatkan ulasan dari pihak JHEPA UMP, mereka telah memaklumkan bahawa sistem permohonan tersebut masih lagi dibawah tahap ujian. Namun kebanyakan pelajar telah masuk tanpa apa-apa makluman daripada JHEPA. Oleh hal yang demikian, JHEPA telah menetapkan sistem akan dibuka secara RASMI pada pukul 2PM ini.

Kepada mahasiswa/i yang telah memohon sebelum ini, pihak CHEST berharap agar membuat permohonan selepas 2PM ini. Kepada mereka yang telah mencuba masuk namun telah gagal, anda diminta untuk bertenang dan bersabar. Sistem telah terganggu sejak pagi tadi dan membuatkan masalah kepada sistem permohonan tersbut. MT & Exco CHEST sendiri telah mencuba dan juga tidak layak untuk memohon. Oleh itu, kami memohon jasa baik semua Mahasiswa/i FKKSA malahan UMP untuk bertenang. Pihak JHEPA telah maklumkan untuk menunggu MEMO rasmi daripada pihak mereka.

Semua kekeliruan dan kelemahan dari pihak CHEST kami memohon maaf. Kami berharap semua mahasiswa dapat bertenang. Jika ada sebarang masalah, sila layari FACEBOOK CHEST dan boleh email kepada kami di infochest@gmail.com. Sila ikuti blog ini untuk mendapatkan berita yang terkini. Sekian dahulu, harap maklum.

No comments:

Post a Comment